Webmail: Opprette filter for innkommende e-post.

Det er mulig å opprette filter for innkommende e-post i webmail som kjøres på e-postserveren. Dette gjør at dine filter vil fungere selv om ikke klienten (Outlook/Thunderbird osv) ikke kjører.
Funksjonen er veldig pratisk dersom du ofte bruker mobile enheter for å lese e-post.

I denne guiden viser vi hvordan du oppretter et filter.

  1. Logg inn på webmail.




  2. Klikk på "Innstillinger" og velg "Filtre".




  3. Vi har laget to eksempler på gode filter under. Du kan opprette så mange filter du ønsker som blir kjørt før e-post leveres i din innboks.


    • Filter som flytter all e-post fra @finn.no til egen mappe:




    • Filter som flytter e-post markert som spam til egen mappe:



  4. Lagre ditt filter, og det vil kjøre umiddelbart på serveren hos oss.

Har du spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt med oss.

  • 1 brukere syntes dette svaret var til hjelp
Hjalp denne guiden deg? Vi vil gjerne ha din tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss.

Relaterte artikler

Webmail: Hvordan legge inn signatur (med bilde) i Roundcube?

For å legge inn signatur (med bilde) i Roundcube må du benytte deg av HTML kode. Bildet må også...

Webmail: Endre språk og utseende på webmail

I denne guiden viser vi hvordan du endrer språk og utseende på Roundcube (webmail). 1. Logg...

Webmail: Bytte passord på e-postkonto

I denne guiden viser vi hvordan du kan endre passordet på din e-postkonto via webmail.MERK! Hvis...

Webmail: Opprette feriemelding/autosvar

I denne guiden viser vi hvordan du setter opp feriemelding/autosvar for din e-post konto i...