Webmail: Opprette feriemelding/autosvar Print

  • 0

I denne guiden viser vi hvordan du setter opp feriemelding/autosvar for din e-post konto i webmail.

  1. Logg inn på din e-postkonto i webmail.
    wm_login_no.png



  2. Klikk på "Innstillinger", og velg "Out of Office" i menyen.





  3. Fyll inn skjema som vist under.



    Emne: F.eks. "Feriemelding", "Jeg har ferie" e.l.
    Meldingstekst: Skriv inn den meldingen du ønsker å sende
    Start time: Velg start dato og evnt klokkeslett (klokkeslett er valgfritt)
    End time: Velg slutt dato og evnt klokkeslett (klokkeslett er valgfritt)
    Reply interval: Antall dager det skal gå før nytt svar sendes til avsender. Her har vi valgt 5.
    Incoming message action: "Behold" vil levere meldingen til din innboks som normalt. Her kan du f.eks. velge å videresende til en kollega.


  4. Til slutt klikker du på "Lagre".

Om du har spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt med oss.


Was this answer helpful?

« Back