E-post: Opprett ny konto/bruker Skriv ut

  • 3

I denne guiden viser vi hvordan du oppretter en ny e-post konto på ditt domenenavn.

1. Først må du logge inn på kundeweb.


2. I listen over tjenester på førstesiden i kundeweb kan du klikke på "Opprette/endre e-post".



3. Du får opp en liste over eksisterende kontoer, og over den er en knapp for "Lag ny konto" som du trykker på.
I vinduet som kommer opp fyller du inn informasjon som vist under.
Vi anbefaler et sterkt passord, benytt gjerne knappen for "Generere".

Merk! Diskplass og antall sendte e-poster pr døgn følger begrensningen til pakken din.




4. Trykk på knappen "Opprett" og din konto vil være klar til bruk i løpet av noen få minutter.


Hvis du har noen spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt.
Les mer om hvordan du legger inn kontoen på din enhet her.


Hjalp denne guiden deg? Vi vil gjerne ha din tilbakemelding slik at vi kan forbedre oss.

« Tilbake