Kunnskapsbase

Profil: Ekstra kontakt Skriv ut

  • 0

I denne guiden viser vi hvordan du legger til en ekstra kontakt på din konto. Ekstra kontakt kan benyttes dersom flere i bedriften har behov for å motta informasjon fra oss eller som mottaker av faktura.

MERK! En ekstra kontakt må ikke forveksles med en personlig brukerkonto.

  1. Logg deg inn i kundeweb.


  2. Klikk på "Kundeweb" og velg "Din konto" fra menyen på toppen.



  3. Klikk på "Behandle kontakter" under "Konto" til venstre.



  4. Her kan du velge å legge til eller endre en kontakt fra menyen på toppen. I bildet under oppretter vi en ny kontakt som f.eks. kan benyttes som fakturamottaker.



  5. Du kan velge om den nye kontakten skal motta noen form for informasjon fra oss pr e-post.



  6. Lagre kontakten din etter å ha fylt ut informasjon.

En ekstra kontakt vil kunne forespørre informasjon fra oss eller be oss utføre endringer på kontoen, tjenesten eller domenenavn.

Ta kontakt med oss dersom du har spørsmål eller trenger hjelp.

Last updated: 2023-06-08


Var denne guiden til hjelp? Vi vil gjerne ha din tilbakemelding!

« Tilbake