I denne guiden viser vi hvordan du oppretter og gjenoppretter en sikkerhetskopi i kundeweb. Dersom du forsøker å gjenopprette en sikkerhetskopi som ikke er klar vil du få denne feilmeldingen.
Opprette sikkerhetskopi
- Logg inn på kundeweb.
- Finn ditt domenenavn i listen på førstesiden, og trykk "alle funksjoner".
- Trykk på knappen for "Sikkerhetskopi" litt ned på siden.
- Klikk på knappen for "+ Lag sikkerhetskopi".
- I listen velger du det du ønsker å ta sikkerhetskopi av. Hold over spørsmålstegnet for forklaring.
- Klikk "Opprett" og sikkerhetskopien vil bli opprettet i bakgrunnen og det tar noen minutter før den er klar.
Gjenopprette sikkerhetskopi
- I listen over sikkerhetskopier som vises dersom du har tatt en sikkerhetskopi kan du klikke på symbol for gjenopprett.
- Velg fra listen hva du ønsker å gjenopprette. I dette bildet viser vi valgene som må gjøres for å legge tilbake mapper/filer og database (som normalt er det som kreves for å legge tilbake en kopi av websiden). I vårt eksempel har vi ikke tatt fullstendig sikkerhetskopi av e-post, så det er noe begrenset med valg for e-post. Dette avgjøres av valgene du gjør i punkt 5 under sikkerhetskopi over. Når du har gjort dine valg, klikk "Gjenopprett".
- Sikkerhetskopien vil nå bli lagt tilbake. Dette gjøres i bakgrunnen og kan ta flere minutter.
Feilmeldinger
Hvis du forsøker å gjenopprette en sikkerhetskopi som ikke er helt ferdig/klar vil du få denne feilmeldingen.
Vent 15 minutter og forsøk en ny gjenopprettingen. Om feilen vedvarer ta kontakt med oss.
Dersom du har noen spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt med oss.