Kunnskapsbase

Artikler

Bestilling: Når blir min bestilling aktivert? Vi aktiverer normalt bestillinger fortløpende i normal kontortid. Det hender noen av oss jobber... Bestilling: Oppgradering av webhotell I denne guiden viser vi hvordan du bestiller en oppgradering av ditt webhotell. Logg inn på... Domenenavn: AUTH-ID/EPP kode I denne guiden viser vi hvordan du finner AUTH-ID/EPP-koden for ditt domenenavn i kundeweb.... Domenenavn: Se/endre kontaktinformasjon (whois data) I denne guiden viser vi hvordan du kan se/endre den informasjon som er registrert på ditt... Oppsigelse: Si opp tjeneste/domenenavn For å si opp din tjeneste kan du sende en e-post til hallo@nordhost.no eller logge inn på... Profil: Ekstra kontakt I denne guiden viser vi hvordan du legger til en ekstra kontakt på din konto. Ekstra kontakt kan... Profil: Endre fakturamottaker Her viser vi hvordan du kan bytte fakturamottaker til en annen kontakt enn den som er registrert... Profil: Endre kontaktinformasjon på din konto Når du er logget på i kundeweb kan du oppdatere kontaktinformasjon for din profil ved å klikke på... Tilgang: Endre e-postadressen (brukernavn) du logger på med i kundeweb Her viser vi hvordan du bytter ut e-postadressen (brukernavnet) du logger på med i kundeweb.... Tilgang: Legge til en ekstra bruker i kundeweb I denne guiden viser vi hvordan du kan legge til ekstra brukere i kundeweb. Den brukeren som ble... Tilgang: Logg inn i kundeweb I denne guiden viser vi hvordan du logger inn på kundeweb hos oss. Klikk på "Kundeweb" i...
« Tilbake