Her viser vi hvordan du kan legge til en ekstra kontakt som kun mottar informasjon om faktura, påminnelser og forfallsvarslinger.
- Logg inn på kundeweb med kontoen som eier tjenesten.
- Klikk på "Kundeweb" fra menyen på toppen og velg "Din konto".
- Velg deretter "Behandle kontakter" fra menyen på venstresiden.
- Fyll ut skjema med informasjon for ny kontakt.
- På bunnen av skjema kan du velge hvilen varsler som skal sendes til den nye kontakten.
- Lagre den nye kontakten.
Merk at den nye kontakten vil få kopi av faktura. Dersom du selv ikke ønsker å motta varsel om faktura kan det slås av på følgende måte:
- Velg "Kontoinformasjon" fra menyen på venstresiden.
- Rull ned til "E-postinnstillinger".
- Fjern den kommunikasjon du ikke ønsker å motta fra oss. I dette tilfellet "Faktura".
- Lagre endringene på din konto.
Har du spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt med oss.
Sist oppdatert: 2025-02-24