Kunnskapsbase

Mac: Hvordan setter jeg opp epost i Thunderbird Skriv ut

  • 0

Vi har automatisert oppsett av e-post i Thunderbird (og andre klienter som benytter samme metoder).

Dette betyr at du kun trenger e-postadressen og passordet for å sette denne opp. Dersom du ikke har laget en konto kan du lese om det her. Mangler du passordet til din konto kan det nullstilles her.

 

  1. Start Thunderbird på din maskin. Om dette er første kontoen du skal legge til vil veiviseren starte automatisk. Gå da til punkt 3 i denne guiden.
    Trykk på "Verktøy" og velg "Kontoinnstillinger".



  2. Trykk "Kontohandlinger" nederst til venstre og velg "Legg til e-postkonto".




  3. Skriv inn ditt navn (visningsnavn), din e-postadresse som brukernavn, og passordet som hører til og trykk "fortsett".



  4. Thunderbird vil nå finne korrekt innstillinger for din konto.

    Vi anbefaler "IMAP". Trykk "Ferdig" og din konto er umiddelbart klar til bruk.

Ta gjerne kontakt med oss om du har spørsmål eller kommentarer.


Var denne guiden til hjelp? Vi vil gjerne ha din tilbakemelding!

« Tilbake