Webmail: Opprette feriemelding/autosvar

I denne guiden viser vi hvordan du setter opp feriemelding/autosvar for din e-post konto i webmail.

  1. Logg inn på din e-postkonto i webmail.
    wm_login_no.png



  2. Klikk på "Innstillinger", og velg "Out of Office" i menyen.





  3. Fyll inn skjema som vist under.



    Emne: F.eks. "Feriemelding", "Jeg har ferie" e.l.
    Meldingstekst: Skriv inn den meldingen du ønsker å sende
    Start time: Velg start dato og evnt klokkeslett (klokkeslett er valgfritt)
    End time: Velg slutt dato og evnt klokkeslett (klokkeslett er valgfritt)
    Reply interval: Antall dager det skal gå før nytt svar sendes til avsender. Her har vi valgt 5.
    Incoming message action: "Behold" vil levere meldingen til din innboks som normalt. Her kan du f.eks. velge å videresende til en kollega.


  4. Til slutt klikker du på "Lagre".

Om du har spørsmål eller trenger hjelp er det bare å ta kontakt med oss.

  • 0 Users Found This Useful
Was this answer helpful?

Related Articles

Webmail: Hvordan legge inn signatur (med bilde) i Roundcube?

For å legge inn signatur (med bilde) i Roundcube må du benytte deg av HTML kode. Bildet må også...

Webmail: Change language and skin for webmail

In this guide we show you how to change language and skin on Roundcube (webmail). 1. Log in to...

Webmail: Change password on e-mail account

In this guide we show you how to change the password for your e-mail account trough webmail.NOTE!...

Webmail: Create filtres for incoming email.

It is possible to create filtres for incoming email in webmail that will be running on the mail...